jag lever

ville bara säga tja, och att jag lever.
fick mitt klasskort idag.
de är ej inlagda på datan, så kika fejan om ni nu har mig där.

nu ska jag duscha, kom hem från träning för ett bra tag sen, men har ätit, kollat lite tv, och helt enkelt glömt bort det, så nu blir det att springa till duschen och sova läääänge inatt. har sovmorgon till halv 11. samma som idag. mycket skönt.

Något mer som var skönt var att jag fick en hyffsad tid på 2,5 km idag. 12.05 min. hade dock större förväntninar. hoppades på bättre. men det duger. Något som Å andra sidan inte är så jätte kul är att jag har matte prov imorgon. tror dock att jag kan det ganska bra då jag var hos morfar igår. Hoppas det går bra. ett G måste jag klara? hoppas det. klart!

Ne, nu drar jag bara ut på tiden. nu ska jag ta steget in i duschen. vill inte lägga mig med blött hår. hatar det.



tycker om dig din lilla snygging.



Kommentarer
elin

Love you tooooooooo Seeexxxxxxyyyy :D <3

2010-10-01 @ 14:55:05
URL: http://elie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0