tjooo flöjt

Morsning korsning!

Bra väder tror jag det är idag. ser ut som att solen skiner genom mina nerdragna rullgardiner, härligt isånnafall.
Läste ett kapitel i 'the wave' igår innan jag gick och la mig. Och nu har jag läst yttligare ett på morgonen. har även gjort anteckningar på en tankekarta. känner mig ganska duktig må jag säga.

Idag ska jag absolut inte göra någonting. okej, jag ska plugga lite, då jag har musik redovisning och engelska film prat imorgon. Sen ska jag även läsa lite till i engelska boken som ska vara klar nästa tisdag. Annars ska jag nog bara slappa. Städa mitt rum ska jag nog även göra.

Efter frukosten idag föresten kollade jag på disney channel orininal movie 'magi på wavely place' haha, jag har velat sett den jätte länge, men har såklart vart hos mamma när den har visats. typiskt. men idag såg jag den. den var fin. jag grät. mathias tyckte nog att jag var en nörd som grät, men jag kan inte häjlpa det. så sorglig!

Men den slår inte 'starstuck' filmen som jag med såg på disney channel i sommras. den var underbart fin och där grät jag verkligen floder. haha. älskar disney channel. halva jag kanske fortfarande är kvar på barnsidan. men man ska ha kul så länge man lever, och jag har sagt det förut, och jag säger det igen. Vem tycker inte att det är roligare att barnsla sig istället för att vara seriöst och allmänt tråkig till allt? jag tycker inte det är kul iallafall.

Ne, nu ska jag läsa lite mer i boken, sen ska jag dushca och fixa iordning mig lite. sen blir det att städa och plugga lite till. Ha en bra dag!

// jolle



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0