triangel - viljan

har precis kommit hem från match i strängäs, mot viljan. blev 1-1 tillslut, med mathilda som målgörare på straff i andra halvlek. jag fick spela topp. känndes mysko, eftersom jag annars spelar yttermitt. men det gick galant faktiskt. tyckte jag skötte mig ganska hyffsat där uppe, tjaa, aa.
I morgon är det marknad i torshälla. Min orksetergrupp gardet ska spela i sina otroligt fula blå smurfdräkter, får se om jag är med, annars ska jag plugga och på kvällen ska jag vara med massa folk. får se om jag elin och amanda hittar på något på dagen, annars ska vi plus flera amigos ses en la noche. spanska förhöret idag gick btw grymt bra. jag och Mikaela är grymma, visst!
Nu ska jag nog snart lägga mig. är ganska trött faktiskt, ska nog prata med emma om hon ska vara med imorgon på spelningen, annars hoppar nog jag med över det.
ha det bra, unga och gamla, typ så. natti, typ, aa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0