Bas-städning

Nu har jag plockat undan ALLT från golvet och hängt in kläder på rätt ställe. Damsugningen och den riktiga städningen får vänta tills imorgon. Åsa och pappa la sig precis, så vill inte väcka de. Är dock skönt att jag med kan lägga mig. Hade inte orkat städa...

Det som är bra med städning utöver att det blir fint, är att man hittar på ganska saker. Hittade min rosa peaktröja hängandes i min 4e garderob, som jag aldrig öppnar. Gud så skön den är! Hade helt glömt bort den. Love. Dotter i den nu och är kär, typ.

Nu ska jag borsta gaddarna och hoppa i sängs. Imorgon blir det sista julrycket för att leta på de sista julklapparna med bror min.

Sov sött små barn.

Hyfsat undanplockat rum och lilla jag i min kärlek.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0