Bowlingkväll

Blev en skön kväll igår.
Åkte till Daniel och kollade film. Trodde jag tappat bort vitt körkort, ringde och gjorde hysteri hos alla släktingar i princip. Gråter och dannelilla hittar kortet mellan två sedlar i min plånka. Lättnad!

Körde sedan till tobbe i Slagsta och lagade tacos med Markus, Denise och Tobbe.

Sedan kom även Elin och vi åkte ner till stan och körde bowling. Som vanligt förlorade jag...

Åkte hem till Tobbe igen och kollade film, fast jag sov hela filmen...

Vid 01.30 åkte och hämtade upp casper och körde hem honom till borsökna.

När jag kom hem somnade jag i princip direkt.

Är hemma själv för tillfället, så rock spelas högt i rummet. Städning och plugg står på schemat. As kul söndag...

En liten bild från Eskilstuna kurren, från bowlingen.

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0