love you

folosofi. psykologi. flummiga ämnen, som jag, personligen, tycker om, i vanliga fall. Men idag, usch! ska bli så skönt att filosofin-kursen tar slut nu till slutet av året. Tyvärr forstätter kursen i psykologi. Läraren, mmmmm, älskar henne ♥. FUCK NOOOOOOOOOO!

Nu ska jag göra en kompliterande uppift om de olika perspekriven för att jag ska lära mig om de. "eeeh", som min mamma inte skulle gilla om jag sa till henne, "jag kommer inte lära mig något av att skriva en uppgift som jag redan skrivit en gång". Helt seriöst, fattar inte poängen med att skriva samma sak en gång till som jag redan skrivit en gång. JO, för lilla anna tror att man lär sig något bara för att man skriver om det. Så kanske det är för dig, lille vän, men inte för mig.

herregud. lilla lärarinnan. du är sämst


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0