ALLA-HJÄR... , ALLA-KLANTIGAS-DAG

hejhej goddag!
ps. man kanske säger godkväll. ds.

today har försovit mig! eller ja, jag ställde alarmet på 7, somnar tydligen om och vaknar 10 i 8. och brodern min väcker mig inte?!??! tack för den... man ska ju vara snäll på alla hjärtans dag idag. just ja, det är det ju!

hade svenska prov, som är det mest oromantiska man kan tänka sig.

  • vara stressad
  • ha panik
  • osv

okej, tycker man att otrohet är romantiskt så, sure. då tycker du om prov om medeltiden!

glömde hoppa av bussen idag. eller jag rättaresagt gick av för tidigt. brukar ha problem att komma på om jag är hos mamma eller pappa, och idag var det en sådan dag. jag gick på bussen, och visste att jag var hos pappa. Mamma ringer till min mobil och pratar med mig. sen plingar jag, vid mammas busshållsplats, och går av där. när jag går över vägen, och ner för backen känner jag att det är något fel. jag har ju gått av fel!
blev att gå till mamma, och äta lite fika. gott gott. sen kröp vi ner under täcket i sisådär 10 min och bara myste. love u. sen kom pappa och hämtade mig.

nu sitter jag här, i mitt rum och pratar med mina amazing vänner. nu roppade precis pappa att maten är klar. korv blir det. sinnes att föräldrara nästan alltid ska göra samma mat som det är i skolan...








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0