möte x4


kom hem från träning för ett tag sedan.
gick väldigt dåligt idag, tråkigt.
ramlade stup i kvarten sekunden, och sög.

lite kul var det att emma var där och provtränade.
länge sedan man såg henne, i sommras tror jag!

nu borde jag gå och duscha, fast det verkar jobbigt
nja, tar mig mod och gör det! när inlägget är klart, yes!

idag var iallafall jag och mina kompanjoner amanda & linnea på länsförsäkringar.
det gick bra! fick bra information, och personerna vi intervjuade är ju för goá!
drack choklad, och jag och amanda kände oss lite barnsliga när de andra drack kaffe eller te.
vi ska lära oss att dricka kaffe!
för vi vill vara coola att bära en kaffemugg eller kunna säga
- "en kaffelatte tack" i kassan!         

sedan gick vi och lunchade, mycket trevligt!

iallafall, de var trevliga, men vi har våra favoriter! hehe

ne, nu ska jag duscha, ha det bäst
puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0