på kvällskvisten

nu börjat jag bli sömnig, men det kanske är helt naturligt såhär ca halv 3 på morgonen!
är ju somsagt ledig imorgon, annars hade jag lagt mig för länge sen! fast...

öppet hus idag var det tråkigaste jag vart med om tror jag.
stod vid "fråga elev" bordet, och åt gratis godis.
kollade när dåliga elever sjöng. föutom oscar från företag.
företag äger btw. det är sant.

fick även svara på en fråga:

tjejen - kan du berätta om programmet ekonomiskaprogrammet med inriktning på företag?
jag - ja, visst! vad vill du veta?
tjejen - ALLT!

så var det bara att berätta. om alla kurser, inviduella val, och de valen som vi har som invuduellt som de kommer få som obligatoriskt. tänk om man var 95:a nu. lite fusk. finns ju en as rolig linje, juridisk inriktning.
det låter kul iallafall. men företag är bättre. inte sant?

iallafall. tog bussen hem med amanda vid 8. kom hem, facebook. amanda skrev på chatten. det blev så mycket skratt att jag brast ut i gråt! herregud vilka människor det finns. amandas "kille" gjorde min kväll ;)

nu ska jag borsta tänderna, och hoppas att jag inte drömmer en lika knasig dröm som jag gjorde inatt.
drömde nämligen att jag borstade tänderna, men det blev så mycket "ludder" i munnen så var tvungen att spotta. vaknade av att jag spottade påriktigt i min hand...

godnatt sötisar, sängen kallar!


bild från igår kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0