allting börjar om, jag kan börja om

allting börjar om på många olika sätt. blev nyss ett nytt år, 2011, ganska amazing faktiskt. tänk er att solen bara snurrar, liksom. GAAH. jag blir galen när jag tänker på att, rymden är i rymden, men där är planeterna också, och jorden som vi bor på är i rymden, men jag ser ju rymten från jorden. så jorden är inte i rymden? jag blir helt knäpp av att tänka på det här...

jag kan börja om? ne, jag kan nog inte det va. återfödas? börja om? jag trivs som jag är. är nöjd med den jag är. typ, eller ah, visst, som jag har sagt tusen gånger tidigare så skulle jag ju inte tacka nej till att få gå upp 10 kilo. gud så glad jag skulle bli. tänk om jag kunde bli stold över mina armar, proud över dom. slippa se den dära spillivinken. tarmen. tändstickan. gitarrsträngen. det finns många ord. många synonymer.

blondi, blond. "dum blondin". blondinbella. varför inte bara byta ut orden: "blondinjohanna". blondinjohanna?
är jag verkligen så trög? så otroligt dum, korkad? jag tycker att jag är ganska smart. ibland iallafall. visst, jag kan komma på såå dumma saker. så folk verkligen dumförklarar mig. det förstår jag. men bara för att man säger en dum sak på skoj, måste man bli dumförklarad då?

du: jag har ena handen i sverige, och andra handen i norge
jag: jag har iallafall båda händerna i sverige
du: men är du blond eller, klart jag med har båda händerna i sverige
jag: ja, det är min naturliga hårfärg.
du: du är blond.

det där är min vardag. är du blond eller? yes people, jag är blond. jag vet att jag är blond. jag är inte blind. faktiskt.

jag kan börja om? nää, jag kan inte det och även om man hade kunnat det, hade jag aldrig gjort det, aldrig.


Kommentarer
Lotta

Sv: jag läser också företagsekonomi B, har läst kurserna parralellt och jag måste säga att B-kursen är roligare än A-kursen :P

2011-01-18 @ 19:43:40
URL: http://olesenstjej.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0