en daaaaag, eller tvååå

tjudellulluuuuu!!

var hemma igår, pga att jag hade feber o så. över 38 grader. inte mysigt det. låg under täcken, 5 st, och svettades i perioder o frös i perioder. alvedon och annat skit fick jag i mig, men det var väl det enda, typ. vid 15.00 tog jag mig "mod" och gick ner till köket och lagade ministroni soppa eller hur det stavas. "fan vad lätt" tänker ni, "fan vad jobbigt när man är sjuk" säger jag.

på kvällen åkte jag iallafall hem till pappa, kollade top model, och somnade ganska skapligt. sverige vann handbollen btw.

idag vaknade jag ca 12. hemma från skolan idag meee. har ont i halsen, men ingen feber så imorgon blir det skolan för fulla muggar. eller kanske en halv? beror ju på hur mycket man orkar dricka... höhö, tråkig humor, sorry :(

Nu ska jag sätta mig ner, eller jag sitter redan, men fortsätta sitta och skriva mitt retorik tal tills imorgon. mys pys. fast ne. fattar inte vem människan är. någon GIO. eller han stavas inte så. men han skrev iallafall ondskan. får se vad jag kommer på. hoppas det blir bra. vill det.

nu ska jag dra. bli frisik. bli bättre.

ha en bra dag. hejdå


lilla klassen får komma in i bild. ses imorgon hörrni



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0