"sken solen nyss? eller var det bara du som log mot mig?"

hej sötisar!

måste fört börja med att förklara rubriken - laddade ner en app på mobilen igår, raggningsrepliker. det var lite skoj.

har precis tagit på mig kläder. ska snart sminka mig lite, och kanske plugga.
har så grymt mycket i skolan nu, så det fiiiinns inte. herregud. prov hela tiden. så måste ta tag i det här.

idag har jag tagit kort på dagens klädsel som kommer i slutet av inlägget. tänkte att det vore lite skoj med ngåon bild. dock lågupplösta, med tanke på att det är kameran i datorn, vilket kanske är bra med tanke på att jag inte gjort nåt med håret (vilket jag dock inte brukar) eller sminkat mig. så, ja. men men, bild som bild.

ikväll ska jag och elin, min käraste vän, vara barnvakt till mammas killes barn. ska bli jätte kul faktiskt. tycker om de sötungarna jätte mycket, och de tycker om mig med. de är helt galna i mig. var en gång då mamma hämtade anders och hampus (hans son). då frågade han efter mig hela tiden "hanna hanna" säger han. då kan inte kan säga johanna. och så fort han kommer hem till oss letar han reda på mig. och han skulle lägga sig en gång, då ville han att jag skulle borsta tänderna och allt. så söt! och dottern är lika gullig hon! så känner ingen oro alls för kvällen, bara förhopningar om att det kommer bli skojploj!

igår kom robin till mig btw. han har inte varit i nya huset än, så visade runt här. sen kollade vi på skräckfilm. men den har jag sett tusen gånger, och har aldrig varit läskig. men men. "the unborn" hette den förövrigt. asdålig. rekomenderas om man vill somna till en film. typ.

ojustja!! herregud. igår på svenskan. vad var det för skum film vi kollade på? "korpen flyger". ursäkta?
visade sig att mamma med sett den när hon gick i skolan, och lillebrorsan. seriöst. musiken? blodet? ljudeffekterna? det bästa i filmen var när den var slut.

happ japp, nu får inlägget komma till sitt slut. ha en bra dag ifall vi inte hörs senare. fast då från en annan plats.

tjobre


byxor fårn zara, köpte i stockholm när jag var där med elin för att kolla idolfinalen.

 

måste även säga att, åååh, vädret! är det inte underbart?
solen lyser, och jag blir så lyyyycklig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0