flyr staden

hej kära ni.

nu har jag precis packat klart allt. en resväska, en ryggsäck och lite till blev allt samman.
en vecka ska jag vara borta i borlänge tillsammans med två fina tjejer som kommer göra detta lov till ett minne för livet. i en vecka ska jag stå ut med två fnitterstinor i ett tält, där vi kommer skratta, gråta och... svettas tillsammans. kommer vara hemskt att sova i tält, är första gången jag gör det också, med tanke på hur det blev förra gången vi jag skulle tälta med henric & CO.

om en halvtimme tar jag mitt pick och pack och åker till klosterkyrka där jag ska möta upp amanda och anna. klockan 8 sitter vi i bilen som ska ta oss till borlänge och peace and love.

var hemma hos mamma nyss och hämtade de sista grejorna. Mamma frågade om jag var nervös
- nej, sa jag med bestämd röst. Mamma erkände då att hon var nervös. men lugn morsan, det här kommer jag klara galant!

om 25 minuter åker jag. väntar inprincip bara på att pappa ska dricka upp sin kopp kaffe som han precis hällde upp. jag stod över kaffet, men tack som frågar. jag blir bara trött av kaffe, vill inte vara trött.

igår var jag högst upp, imorgon är jag nedanför. spelas i mobilen

med det avslutar jag mitt sista inlägg, från eskilstuna, denna vecka




nu säger jag ciao, bye, hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0