sommarlovets första dag

tjinixen!
första dagen på sommarlovet idag, yes, och jag glömde bort att det var lov.
klockan ringde vid 7, bra johanna, bra. kunde dock somna om till klockan 9 sådär så det var ju skönt!
gick ut i solen ett tag, men det blåste så mycket och solen besökte molnen lite då och då, så gick in och kollade på tv istället. Tyra banks show visade de, ååh, trodde de slutat sända det programmet. love it
nu sitter jag hemma, i min ensamhet. mamma är ute på en promenix och brorsan är väl hos någon vän. jag vill bada, så funderar på att ringa några vänner och fråga om de vill ta ett nattbad med mig, eller bara ta en liten promenix eller vad som helst.
har även gjort mitt schema för sommaren idag. satt in vad jag ska göra varje dag på lovet, och när, när jag ska till morfar och plugga matte och vilken tid och även när jag ska på peace and love och plugga matte hemma själv. duktig, aah?!
ha en fortsatt trevlig dag, små barn
min nya profilbild på fejan. tyckte det var dags för en liten förändring liksom


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0