nytt

god eftermiddag!

någon promenad med fotografering blev det inte. jagblev sugen på att göra lite små ändringar i min blogg, så en ny header, med en bild på lilla mig, blev det. gjorde även rutan där mina inlägg skrivs större, så att bilderna jag lägger ut kommer att vara större och mer tect får plats på mindre yta. på så sätt sitter headern, textrutan och den lilla avlånga rutan till höger med inlägg ihop. vilket ser snyggare ut än vad det gjorde förut. blev även en ny visningsbild och ny information om mig. jag kommer även göra om färgen i bakgrunden, textstil och storlek, men är lite oräker på hur man gör, det här med att ändra bloggar är inte min grej då alltid mina vänner hjälpt mig med det, så måste leta runt lite på google efter bra hemsidor med hjälp.

Nu ska jag städa, som jag förövrigt ibland tycker är mega skojsigt. men inte idag. städning, det gav mig nu en ide om vad jag ska skriva om i nästa inlägg.


en bild som jag gick ut och tog lite snabbt på vår framsida av tomten



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0