gott o blandat

tjosann!

"tjosann", detta sa en groda i ett dataspel jag spelade som liten. andra klass hette det. var en groda och en insekt som skulle lösa olika uppgifter genom tankesaker och mattetal. åh, ska nog dra ihop ett häng mysiga vänner och ha en spelkväll någon dag!

denna helg är jag dock upptagen. på fredag ska jag träffa robin och sen frågade Andreas mig ifall jag ville komma på fest. så får se hur länge jag är med robin, och om jag hinner till andreas. förmodligen gör jag inte det. bestämmde ju med rollefjolle först, som man brukar säga, först till kvarn!

på lördag ska jag kanske träffa nadine! super kul. tjejen som jag lärde känna från konfirmationen år 2007-2008. det var en bra tid. tänk om man kunde spola tillbaka tiden. goosh! hon är för söt. har pratat lite med henne, amanda och bea som gjorde mina dagar under konfirmationstiden. vi har pratat om att ses någon helg och ha det mys. super kul tycker jag! trotts allt som har hänt mellan oss, kommer jag alltid att tycka om de. och det insåg jag på återträffen för ca en månad sen. de är bra. underbara. kanske därför det blev som det blev helt enkelt.

iallafall, kanske träffa nadine, en fika eller så kanske det blir. prat också.  tror vi har maaassaa att prata om efter att inte ha setts på typ 2 år! guud! har flera år att ta ikapp. skärpning!

på söndag kommer det bli en pluggdag. det måste det bli. har så gryymt mkt i skolan nu så det är inte klokt! insaaaane!

idag har jag vart i skolan iallafall. mer förkyld än igår, vilket var riktigt jobbigt! snöt mig, snöt mig och åter snöt mig. men det ville inte sluta rinna! satt på lektionerna, och snorade, så det lät som att jag grät! haha
super jobbigt! rolig information ni fick höra nu, men så är det! haha :P

imorgon ska jag och amanda på mattestugan! prov på fredag, så blir att plugga lite! börjar dock fatta lite granna nu, vilket känns tryggt! Ett G i kursen måste jag ju ändå klara!

woops, nu känner jag att jag måste snyta mig! trevlig information igen... my bad!

have to gooo.

bye sweetieees


en bild från någongång.
hej käpphästen i bakgrunden.
hej feta tjocka trasiga tv i bakrunden
höhöhööhööhöhöhöö


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0