I am a pro-pro-pro-pro...prov...

gaaah!

jag skulle vilja ladda in bilderna som jag har lovat sen helgen, bara det att jag är så slö!
det är ju sinnes!

har tränat, och träffat pappas "dejt" eller vad man säger. verkar jätte trevlig. blir glad av att se pappa så glad, och blir glad av att se åsa glad av pappa min.

borde plugga, men är som sagt för slö. har svenska uppsats och spanska prov till fredag. så blir att plugga imorgon. kanske skriver lite stödord till uppsatsen innan jag lägger mig och kollar lite glosor eller verb osv i spanskan. kan vara bra att kunna lite. lär min konstigt nog massa innan jag ska sova. lite skumt men så är det!

funderar på om jag ska orka hänta systemkameran och ladda in bilderna, redigea lite och ladda upp de... hm.
får nog bli så.

håll ögonen öppna för snart kommer de upp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0