rukbik behövs inte alltid

helvete vilken dag. fyfan! hej föresten. åååh.

inte nog med att dagen har varit cp, och att jag är arg på allt just nu. tappade även bort mitt passerkort. bra jobbat. jätte bra! det är fan min jävla förkylnings fel. jag lovar! bara för att jag måste snyta mig 500 gånger i minuten, så har jag säkert glömt mitt kort på toaletten eller någonstans, så har säkert någon skitunge slängt det, och så var det borta. måste fan vart så. faan också!

när jag började tvåan tänkte jag, när jag fick höra vilka ämenn och kurser vi kommer läsa
"fan vad kul".
"FYFAN VAD TRÅKIGT" säger jag idag.

projektet kan ju bara skita sig. ärligt, jag vettefan vad jag ska ta mig till. åååh!! gruppen är bra, fine. personerna som jag arbetar med är great! GREAmenart har bara varit Lite för mkt. jag spyr på't! så jävla less på det!

på bussen hem sjöng jag en fin visa som gick på följande vid "JAG HAAATAR MITT LIIIVIVIVVIIIVV" tror alla som satt på bussen uppskattade min sång. förhoppningsvis. tror dock inte det. jag får krupp, krupp, krupp. i hate my life.

det enda som man kan vara glad åt, och jag menar det, det är det enda. det är att jag har sovmorgon imorgon, för jag har ingen musik! så JÄÄVLA SKÖÖÖÖNT! och sovmorgon på fredag. goooosh. vad händer?

det är jag värd. tycker jag iallafall. fyfan vad skoltrött jag är. ska fan lägga mig. sova. drömma mig bort. vill ha helg nunununununuu!

FAN NU MÅSTE JAG SNYTA MIG! helvete. snälla någon, gud, ifall du nu finns, snälla, gör något åt min förkyldning!! ORKAR INTE!! jglrdjgakljngksangkeasfa.

nu orkar jag inte med bloggen, ska väl försöka ta tag i mitt plugg. ÅÅÅÅH! livet leker ju verkligen...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0