Happy

Mamma löd sina ord och det blev champagne drickande efter min matte success. Grillning med släkten blev det även och fick en summa pengar av världens bästa morföräldrar för succén. När glasen var tomma blev det att leka med världens charmtroll till kusin. Sen blev det grillat. Det satt fint! Mätt i magen åkte vi hem, och här sitter jag, glad och stolt över mig själv. Blir förmodligen att cykla tillbaka till borsökna där det blir träffa Andreas o folk. Dagens matte resultat kommer resultera till att jag imorgon kan göra något jag länge längtat efter. Nu blev ni allt nyfikna, Vaa. Något mer kul som hände en dag som denna är att jag fick se schemat och arbetsuppgifterna för mitt sommarjobb på Assa. Och vem kommer jag ha som kollega i 3 veckor? Jo, men Evelina! Fy sjutton så kul! Kul på jobbet, det ska man ha! Som vi ska packa o ha det skoj i sommar! Can't wait! Imorgon blir det även att fira Elin som fyööde myndig förra veckan. Denna dag kunde inte blivit bättre! "efter solnedgång kommer alltid en soluppgång". Så sant som det var sagt. Det blir allt bättre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0