ingen badkruka här inte

helgen har varit fin.

i fredags tog jag det lugnt med vänner och sen blev det även sleepover med 3 fina.

igår fyllde bästa vän år. träffade henne och sen åkte vi till borsökna och träffade massa folk. sen kom andreas med två vänner, leo och timmy. vi satt och chillade vid en eld och jag badade! eller badade och badade. jag hoppade i första gången, tog några simtag och sen gick jag upp. sen ville jag hoppa i igen, för jag var sandig så hoppade från bryggan. men sprang upp på en gång.

kom hem vid 02.00 ungefär och la mig på en gång.

idag ska jag städa och plugga. sen blir det att åka till mamma, som nu är hemkommen från en resa hon gjorde med anders.

nu ska jag fortsätta med att ladda över bilder och göra mappar till de, för idag eller imorgon ska jag lämna in min kära iphone på lagning, då vibrationen aldrig har funkat och det vore bra att ha en fungerande vibbration nu när jag försovit mig två dagar denna vecka när inte ljudet gick igång...


en bild från någongång.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0