lyckligaste i världen, det är jag

GAAAAH!

grät på bussen, grät när jag gick av bussen, grät när jag gick till skåpet, grät när jag gick därifrån, grät i klassrummet, grät grät grät. fick provet,hjärtat gick i tusen, vänder mig med ryggen mot klassrummet, kollar i provet, "4 poäng, yes" yttligare ett, yttligare 2, fasiken, en nollpoängare, klarar jag det, klarar jag det inte, går längst bak, "vågar jag titta, vågar jag?" 13/1 jag hade klarat det.

grät, grät glädjetårar.
- klarade du det? frågar emma
-klarade du det? frågade amanda
-klarade du det? frågade linnea
-klarade du det? frågade carina
-klarade du det? f rågade sara
-klarade du det? frågade maria

YES I DID!

rödsprängd under ögonen, it dosen't matter.

lyckligaste i världen, det är jag


happyyy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0