plugghäst, om jag ändå vore det

startar min blogg som jag brukar med ett litet tjingeling.
kom hem 12.00 idag. kan man tänka sig.
- skönt, tänker kanske ni
- jo men visst, säger jag, hade vi inte haft 10 prov att göra innan lovet så hade det väl vart OK.
ska börja med psykologi uppsatsen som är tills imorgon nu. Behöver bara ett G på den för att få VG i kursen, så behöver inte anstränga mig så mycket, vilket är skönt så att jag kan lägga ner tid på annat plugg.
känns onödigt med tid att skriva det här nu, men tänkte visa er vad jag har kvar!
  • psykologiuppsats
  • läsa hamlet samt svara på frågor
  • filmanalys till filmen "the others" i musiken
  • svenska prov om shakespeare
  • argumenterande tal i retoriken
  • administrations prov
  • företagsprov 3 kapitel om kalkylering
  • rätta klart vårat projekt om fadderföretaget
  • geografiredovisning muntlig om industrier
jo men vad säger man, älskar skolan, älskar företagargymnasiet. vadå sommarlov. tss, det är överskattat...
dagens klädsel, tjooobre


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0