satan i gatan

hejhej!
snart klar med min uppsats som ska vara inskickad innan 23.59. ska bara skriva om depression sen får det banne mig vara klart. som jag skrev igår, jag behöver bara klara ett G på denna så får jag VG i kursen. awesome!
imorgon, då är det domedagen.
-men daah, den 21 maj är det väl ändå sagt, tänker kanske ni
-imorgon får vi tillbaka matteprov, nationella, alltså är det min domedag, säger jag
fysjutton vad nervis jag är. finns inte ord för det. satan i gatan vad nervis jag är, säger jag medan jag lyssnar på veronica maggios egna satan i gatan.
satan i gatan, vad jag längtar till peace and love. satan i gatan säger jag bara.
nu säger jag tack o hej för denna gång, kanske är det även sista gången.
neeeruu johanna, possitiva tankar nu. vad kan gå värre än att jag får ig på provet, får gå sommarskola och förlänga kursen i trean, ne precis, inget.
snälla gud, om det nu finns någon så kallad gud, så ber jag med allt jag äger, allt jag har att det kommer stå ett g på mitt prov imorgon. sak samma om det är ett litet g eller stort, starkt eller svagt. jag ska banne mig ha ett g.


Kommentarer
Mamsen

Snygging!!!!!!!!!! Puss

2011-05-20 @ 09:36:15
Bea

Vad söt du är! TWEENEY

2011-05-30 @ 16:27:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0