som man förtjänar

hemkommen från elin.
sov kvar där i natt efter att ha firat elin med god mat och två flaskor vin, kubb-spelande och "med andra ord".
denna vecka som kommer, är något jobbig för mig. något slag av prov varje dag.
nu ska jag sätta mig med mammsen så ska hon hjälpa mig med musik frågorna vi har, om filmen "the others"
skriva klart det argumenterande talet ska jag med göra som är tills på onsdag.
bara älskar skolan nu, verkligen.
söndagar är som de brukar, består av att plugga och bara vara slö. men det förtjänar man.
har kommit på att det där verkligen är min "favo" min.
gör så på 99% av alla bilder...
några bilder som bevisar det.
ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0