Hej tjiliviipp

God kväll!

Ligger i sängen och ska alldeles snart sova!

Dagen har varit slapp och skön, men samtidigt så otroligt lång och trög...

Började dagen klockan 11 på stan, där jag träffade Maria. Vi skulle till banken för att fixa ett bankkonto till uf. Så bokade möte med en till nästa vecka! Därefter blev det en riktigt snabb lunch på mc donalds innan vi nästintill sprang till bussen som skulle ta oss till skolan.

Väl i skolan var alla stressade och nästan arga på varandra. Projekt inlärning. Jag, Linnea och amanda, som är en grupp, kämpade, lämnade in projektet lite efter deadline, men det var coollugnt!

Jobb efter skola, film på jobbet och vi fick godis och popcorn. Hur gott?! Sålde Dock ingenting idag heller. Kommer aldrig sälja något!!
Men på två dagar har jag skickat ut 6 offerter, så hoppas att någon nappar på det!

Kom hem strax innan 9. Satte på tv, läste marknadsföring. Och nu ligger jag som sagt i sängen.

Vettefan vad jag ska skriva mer. Tjingeling, tjillevipp osv



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0