Myspys lördag

Drar snart iväg för att ha en myspys lördag med Robin, Hammar och bea. Haha, hade somnar i soffan, vaknar och ser att Robin/bea har försökt få tag på mig X antal gånger.

Tyckte att jag kanske, trots myskvällen, inte skulle se ut som ett monster, så satte på mig kläder och drog på lite rouge.

Lyssnar på gamla godingar och försöker städa mitt rum, som igår var helt clean. Fattar inte hur detta går till?!
Är dock bara lite små saker här och där, så detta ska nog gå bra.

Justja, gårdagen. Den blev ... Annorlunda. Träffar en kompis jag aldrig träffat på stan, drar in på krogen med folk jag inte umgås med, och är där utan min Maria. För full påstod vakterna att hon var. Haha...

Tog 2 bussen hem, och på bussen satt min brors gamla tränare som börjar prata med mig. Vet inte om han kände igen mig, vilket jag inte hoppas. Jag ville inte prata ned honom iallafall så ringer och stör andra stackars människor. Ringde dock inte bagge/star1, vilket förvånade mig...

En annan ovanlig sak var att jag för första gången kunde vakna sent en helg bär jag vart ute. Vaknade 12?! Galet. Brukar alltid vakna innan 8. Fattar inte..

Nu ska jag gå in och störa min beeerooor som nördar xbox. Nu ska det lagas käk innan Rollefjolle kommer och hämtar mig.

Ciaaoooo

Jag just nu osv



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0