Bilskola

Myskläder är på.
Nu ska jag äta en tidig lunch snart, för att åka ner till bilskolan. Hade först tänkt att åka ner tidigt för att köpa något på stan och äta och sedan plugga hela dagen. Men så blev det inte.

För det först HATAR jag att gå på stan själv. Att bara vänta själv på en kompis tycker jag är lite små jobbigt, så att gå och köpa mat själv skulle vara en mardröm. Jag vet, as töntigt och mina vänner skrattar åt det, jag har bar problem med det.

Så nu ska jag laga något enkelt. Köttbullar, en klassiker, eller så tar jag något från frysen. Kanske indiskt, som vi lagade förra veckan. Godaste var det. Det blir nog indiskt. Lutar åt det.

Ha en bra dag!

Lilla jag just nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0