Fredag

Arg. Arg och ledsen. Why?
Jobb måndag tisdag och onsdag. Valde att inte jobba på torsdag, jag gjorde ett val. Det får man skäll för.

Bilskola. Bilskola idag och snart är det även dags för uppkörning. "du kommer inte klara det". Tack, tack, tack för att du tror på mig. "det är ingen idé att du gör uppkörningen om du inte gjort alla teoripärmar". Det fattar väl ja med, herre Gud. Jag kan faktiskt tänka. Omg...

Och att jag gick ut i onsdags kanske inte var smartaste, i know. Men att jag gick ut i onsdags hade ingenting att göra med att jag inte jobbade. Jag kände mig inte redo för att ringa kunder och liknande, kände mig inte redo.

Fattar faktiskt inte vad du har att vara arg på. Mitt liv, mina val. Helt ärligt, lägg dig inte i. Pallar inte



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0