herregud säger jag bara

skola, flöjt, hem, jobb. så ser mina dagar ut framöver.
imorgon: skola, bilskola, jobb, träning, plugg.
osv
på jobbet idag fick vi, för första gången, sitta vid datorn och prova sälja försäkringar i "ettkund" och "miggen". hur svårt? blir galen. i början var det dock svårare, så man lär ju lära sig med tiden. men ändå, jag vill kunna på en gång. typ, vara en robot. bara programera in ett kort och sen kan jag allt jag behöver kunna. easy peasy.
om det vore så, skulle jag sätta in ett smart-kort som skriver filisofiuppsatsen av sig självt. vore inte helt fel!
nu är det svenska hollywoodfruar. herregud säger jag bara.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0