utgång trots allt

blev utgång igår trots allt.
var en helt okej utgång, förutom att jag tror att jag såg boven till min försvunna mobil.
för er, som konstigt nog, missat att min iphone blev stulen på krogen för drygt en månad sedan, kommer lite kort info om det. Jag var på lotus. Mobilen låg i väskan i ett fack hela kvällen/natten. när klockan slog 2, och stället skulle stängas, var mobilen borta. väskan hade jag på mig hela tiden, så någon idiot har tagit den ur väskan när jag dansat.

iallafall. Jag stod tillsammans med mina vänner längst fram på filial och dansade. till min högra sida ser jag en kille som har en svart iphone med ett precis likadans ROSA skal som jag hade på den stulna mobilen. what?! visst, nu är jag kanske lite frödomsfull, men hur ofta händer det att en kille har rosa skal? Killen som höll i den var där den kvällen också, vilket gjorde mig ännu mer misstänksam.

whatever, känner jag nu. Jag har en ny iphone, men ändå. känns ändå så jävla onödigt. så slumpmässigt. varför just jag?

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan plugga lite körkortsteori. Sen ska jag nog faktiskt sätta på en disneyfilm. haha, så himlans mysiga är de ju! sen till kvällen bär det av till mamsen.

puss och galopp, gummisnopp



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0