Balsta musikslott

Trots att gårkvällen inte blev som väntad, blev den helt okej! Jag och Amanda tog bussen till balsta tillsammans med Olivia och Felix, där vi lyssnade på lite band. Missade tyvärr två av de band som vi kände igen. Lite surt, men så kan det gå! Jag och Amanda gick genom den häftiga gången upp till replokalerna, som förövrigt vart ett mentalsjukhus!, där bara bandmedlemmarna får vara. Så kände mig ju lite cool. Rädd som tusan var jag dock när jag gick i de märka korridorerna på balsta musikslott. Kändes som att någon död människa förföljde någon på något sätt... Efter balsta skulle jag och amanda egentligen åkt till en fest utanför borsökna, men planerna blev ändrade. Amanda åkte hem och jag blev kvar på balsta där nygammalt folk dök upp hela tiden. Jätte kul, verkligen! Jag alex och robin drog upp till replokalerna igen där det var "efterfest" och Filip skrev en raplåt om att vi bodde gatorna bredvid varandra. Mycket charmigt! Vid 12 fick jag skjuts hem till robin, av hans vän Alexander, och sov kvar där. Vid 2 kom jag hem och sedan dess har jag slappat och även pluggat. Nu är det tv som gäller med Anders och mamma. Tjingelinggggg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0