flöjtbesvär

Vart ute och övningskört, och nu ska jag skriva klart svenska uppgiften.
Ikväll hoppas jag på partaj, men får se hur det blir!
Snart är det foodie, och jag är typ hungrigaste i världen.

Var dock riktigt duktig och lagade köttbullar och nudlar till lunch idag. riktigt svårt fakstigt, tog ett tag också. typ nobelmiddag mat.

Dagens dåliga var dock att jag trodde att jag hade tappat bort min flöjt. Pappa ringde bussgrejen för att fråga om den låg på hittegodsgrejen, men det gjorde den inte. Jag ringde min flöjtompanjon emma och frågade om hon mindes att jag hade den med mig från flöjten, men det gjorde hon inte. Eller hon trodde att jag hade med mig den osvosv. Jag skickade även mess till min flöjtlärare för att kolla om den låg kvar på golvet i spelrummet. Han hade pratat med alla sina kollegor, men de viste inget.

Sen kom jag på, just det, jag var hos mamma en extra dag, alltså kan den vara där.

Jag åker hem till mamma, springer upp på mitt rum, och i garderoben, där flöjten brukar ligga, där den ska ligga, låg den. Vilken lättnad.

Gjort pappa arg och orolig, mamma likaså. Jagat upp emma, och terrat min flöjtlärare och så låg den hos min andra förälder. Tjejen med koll helt enkelt. Helt värdelös är jag...


finaste emma. du är allt bra du!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0