hemmafru

Morsning korsning!

Att vakna sent när man är ledig på en fredag, kan vara ett av det skönaste!

Kom nyss ut från duschen, så nu blir det att skriva klart svenskagrejen som ska vara inlämnad idag. Har bara en liten del kvar, så det går nog snabbt! Sen ska jag även sätta mig ned med teoriböckerna. Uppkörning och prov närmar sig sakta men säkert...

Städa rummet ska jag göra också. Jag som älskar att städa... Förra veckan blev städningen uppskjuten med såsådär en vecka. Så dålig är jag, japp. Det är fakta, sanning, osv.

Lunch ska jag laga också. Fasiken vad jobbigt. Usch. Jag är nog för bekväm. faktiskt. Jag är så seg, långsam = sengångare. En sådan varelse skulle jag passa som. Jag föddes kanske i fel kropp..

Ne, nu måste jag försöka börja arbeta, känna mig som en hemmafru. Det kommer nog inte gå bra, men man kan ju alltid försöka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0