Maria Barius


maria, min vän.
nu sitter vi här igen.

med en snodd på din arm
visar du din fantastiska charm.

En underbar vän du är
fast även du kan vara lite sär.

fast det behöver inte alltid vara något bad
Jag menar, du är ju inte mad.

Det jag ville säga med denna vers 
är att du, med ditt alkoholbesvär, älskar bers.

Nu när du gått och blivit singel
kan du leva ditt liv med glamour och mingel

kom ihåg att jag finns i alla lägen
trots den kanske tunga och svåra vägen.

Nu har vi snart UF och vi ska ut på stan
där ska vi ragga på killar, hela jävla dan

puss hej leverpastej
hej och hå, rullalej



Kommentarer
Mamsen

Hahahaa :o) Har du hittat på själv?? Du är grym :o) Puss

2011-09-13 @ 08:02:31
linnea

vad fint johanna! du är en fin vän och grym på att rimma!

2011-09-13 @ 20:43:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0