min bebis

depp.
skepp.

mobil snodd. min bebis. mitt liv.

någon idiot jävel har, medans jag dansat på lotus i lördags, stoppat ner handen i min väska, i min egendom och snott min älskling. min iphone, mitt liv.

satt och grät hysteriskt utanför krogen i  en timme, gick sedan med 3 vänner till torget där polisen stod och jag gjorde en polisanmälan. Kände mig ändå kanske duktig som gjorde det, skönt att det blev av alltså.

kortet spärrat och telefonen spärrad så nu är fonjäveln bara en plastbit för tjuven.

kommer ha kvar samma nummer när jag får mit nya sim-kort, så langa nummer!



blir väl att återgå till en sån här ny mobil...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0