panikkkkk

hejheeej!
ikväll blir det en bra kväll!

först blir det förmodligen balsta för att kolla på lite band osvosv. sen frågade maria ifall jag ville med henne och några på något festaktigt bortom borsökna, så dit åker jag med de plus amanda som jag frågade.
känner mig stressad på något sätt. typ, velig, eller nått. vi ska nämligen fira min faster marita idag, men känner mig stressad ifall jag hinner fira henne. Vill inte stressa. Klockan är liksom redan 3 och jag känner panik.
buss 213 som vi ska ta till partajet går vid 22, så det är ju lugnt. men känner stress inför de andra sakerna. insläpp på balsta klockan 17 och det är då vi ska fira marita osvosv.
vad ska man preoritera? jag är liksom sämst på det...
hoppar in i duschen och funderar på saken. Det var någon lärare på högstatied som berättade att hans tankar började rulla i duschen. kanske fungerar det även för mig.
shoooo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0