shoppade litegranna

halv 7 gick vi upp idag, jag och mamma.
jag körde oss till lager, där det var en folkmassa i kö. vad hände här tänkte vi... ne, det är inte sanningen. en vinterjacka behövde både jag och min mor. tidningen som vi läser visade att en jacka som i vanliga fall kostar 2000 kostade 157. "först till kvarn". vi var två av de första, och kom hem med en varsin parkasjacka. jag en marinblå och mamma en svart. jag köpte även två pälsvästar och en blus. 1100 kr fattigare. men lätt värt!
nu har jag städat mitt rum och snart bär det av till IKEA med mamma, anders, hedda och hampus. Förmodligen blir det köttbullar till lunch. standard
ikväll blir det utgång. tror min mobil får stanna hemma. vore tacksamt om inte fler saker blir bestulna på krogen...
bild på lilla mig och ena västen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0