Nykter utgång och så

Blev en spontan, nykter utgång igår. Var förvånansvärt kul, då jag inte haft skoj de andra nyktra utgångarna. Alkis varning på den alltså... Men känns skönt att veta att man kan ha kul utan alkohol på krogen, också.

Vaknade precis, och ska väl ta tag i mitt rum. Städning. Det må vara det tråkigaste som finns, att städa... Men det måste ju göras.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Har lite olika planer. Måns vill ses. Micke vill ses. Jobbet skulle kanske ut och äta. Med andra ord kan min dag antingen bli fullspäckad eller hur lugn som helst.

Dags för frukost och städning!

Tjillevipppppp



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0