9 timmars shopping

Hemma efter en rolig shoppingdag med Michelle i ett Mall strax utanför Frankfort.
 
9 timmar spenderade vi åt shopping, och även massa pengar. Fast det var det värt. Nu behöver jag inte handla på länge. Fast, där ljög jag. Jag har fortfarande inte hittat någon vinterjacka, men Michelle skulle visa mig ett bra ställe där de säljer bra jackor billigt. Så hoppas att jag hittar något då. För behöver verkligen en varm jacka nu. Trots att det har varit varmt de senaste dagarna och nu i kväll var det så varmt att man lätt hade kunnat gått i endast en tunn tröja. Underbart!  Imorgon ska det till och med bli ännu varmare. Lovely! 
 
Imorgon skulle jag och Michelle ha åkt till IKEA, men mina vföräldrar sa att jag ska med de på julbakning hos deras släktingar, så ska följa med dit. Lite tråkigt att jag inte kan åka till IKEA med Michelle, fast som hon sa, "IKEA står kvar", så det är nog värt att åka med mina värdföräldrar och julbaka. IKEA kan vänta!
 
Jag ska strax sova, med tanke på att vi ska åka klockan 9 imorgon. 
 
Bilder på sakerna jag köpte idag kommer imorgon, samt bilder och text från vad jag gjorde igår. 
 
Hoppas ni som läser detta, har haft en toppendag! 
 
Tjing,
 
Mina påsar från idag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0