Hemmamys

Min familj åkte in till Chicago imorse där de ska spendera natten på hotell, så jag låg kvar i sängen väldigt länge i morse, och kollade de sista 10 avsnitten av julkaledern som jag inte sett. 
 
Jag ringde även min mamma och bror och vi pratade på skype i nästan en timme. Vi åt "tillsammans". Alla tre försäkte "låtsas skryta" av sakerna man har i respektive land. Jag gav upp när jag satt och moffade pizza, medan de åt julskinka... grymt avis...
 
Sitter fortfarade i sängen och bara slappar järnet. Michelle ska komma över till mig när hon jobbat klart, kommer bli kul som vanligt! 
 
 
 
Imorgon åker jag till NYC. ska bli sjukt kul! Så ikväll ska jag packa! Längtar! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0