lite smicker

Att det här landet är sociala, trevliga och sjukt glada, är ju inte något som är en hemlighet, men att man blir utbjuden hur som helst här var ju inte direkt något jag hade väntat mig. Haha!
 
Har redan under min tid här blivit bjuden av en kille på två fester, men avstått. Två killar ville ta ut mig på en drink igår, tackade nej. Och idag vill en kille gå ut och äta lunch med mig. Det går ju inte att låta bli att bli lite smickrad, trots att det är ganska creepy...
 
Var hemma själv i natt, och är fortfarande hemma själv. Hade tänkt att göra lite nytta, så tog en dusch, och har nu börjat plocka undan julklapparna från mitt golv, som ligger som en enda röra. Jag hade även tänkt att tvätta mina grejer jag behöver ha med mig till NYC, men elen eller något verkar vara avslagen, så kan kan inte starta tvättmaskien... Smsade nyss till Carey, men har inte fått något svar än, så sitter ganska sysslolös just nu... Kanske borde gå ut och äta lunch med den där snubben ändå... Haha
 
Ska strax ladda upp mina bilder från julen och andra bilder jag inte har lagt upp här än. Men innan dess måste jag fixa i mitt rum, och ska även plocka ut diskmaskinen. Trots att jag inte jobbar, känner jag att jag likagärna kan hjälpa till lite om jag ändå inte har något att göra. Snacka om skillnad mot än när jag bodde i Sverige. Inte hjälpte jag till med disken heller om jag såg att den var klar, på en LEDIG dag. Haha
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0