Oväntat väder och annan plats

Michelle var tvungen att vara hemma till 10am idag, så vi ställde klockan på 9. Sov mindre än 3 timmar i natt och det märktes. Kändes som att vi hade festat rejält igår, när vi bara varit uppe länge... haha. Känner mig fortfarande typ skakig... Haha
 
Michelle klev upp från sängen, drar bort gardinerna och står bara med hakan ner till golvet. Ja, det hade kommit snö. Inte mycket, men ändå så att det gröna inte alls syns lika mycket längre. Jag trodde att jag skulle bli glad, men känner att snön gärna får komma till julen, och sen behöver den inte vara här med. Detta har dock varit en väldigt mild vinter. Det brukar vara sjukt kallt och hyffsat mycket snö januari-februari. Men detta år har vi tydligen lyckars fått varmare väder och mindre snö! Gillar!
 
Om två och en halvtimme kommer Parscilla och hämtar upp mig. Sedan far vi mot flygplatsen, mot NY! Gud vad kul det här ska bli! 
 
Jag lär inte uppdatera så mycket väl i NY, men ska försöka att göra lite småinlägg från mobilen. 
 
Min värdfamilj lär komma hem från Chicago om typ en timme, så ska gå ner och käka frukost nu och sedan hoppa in i duschen. Jag tror att jag är klar med packningen, men måste kolla med vätskan man får ha med sig. Med tanke på att vi bara åker med handbaggade, så får man ju som mest bara ha med sig 100ml vätsta i varje flaska. Men det blir nog bra!
 
Om några timmar är jag i NY! Ska äntligen få gå på staden som aldrig sovers gator och få uppleva ett magiskt nyår i den händelserika staden! Går nog inte att vara mer lycklig än vad jag är! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0