Shoppinglördag + födelsedagsbarn

Skrev inget igår, men hade jättekul med mina värdbarn. Har inte tid att skriva om det nu, men ett inlägg om gårdagen kommer senare idag eller imorgon.
 
Jag blir snart upphämtad av Michelle. Vi ska åka till ett mall och shoppa. Ska bli jättekul faktiskt! 
 
Imorgon har jag varit här i en månad! Tiden går sååå fort!
 
Försökte locka håret lite smått idag. Gick sådär. Men men.
 


 
Grattis föresten till min fina kusin som fyllde igår! Önskar att jag kunde vara med och fira dig på din 3års dag idag! 
 
2 års gammla bilder. Min söta plutt! 
 


 


Kommentarer
Mamma

Älskar dig!!!

2012-12-01 @ 19:37:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0