5 dagar i pjäxor

5 fina dagar i Sälen har vi haft och nu sitter vi i bilen på väg hem. Dessvärre ska det såklart vara världens finaste väder, bara för att vi ska åka hem. Min vanliga tur...

Vi har kommit till Ludvika, och där ska vi stanna och äta. Blir nog bra!

Ikväll ska jag plugga. Vilken lycka...

Ska bli skönt att komma hem, trots Dessa underbara dagar. Vet att mina kompanjoner kommer sakna mig. Mitt underbara jag. Mitt knasiga jag. Självförtroendet. Wihooo.

Kommer sakna gästboken jag skrev i dagligen, den var fin. Pössssss

Pallar inte skriva. Är trött. Mitt spotify har tagit slut. Livet suger. För en stund. Hejdå. Jodåååååååå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0