A whole new begining

Det är nästan så att jag har börjat tro på övernaturliga ting. Känns liksom inte som att det finns någon annan förklaring. Saker försvinner spårlöst vilket resulterar till en mycket arg Johanna. Psykologin som jag är säker på att jag skickade till min mail, är borta. Orkar inte. Antar att det bara är att börja om, start from scratch liksom.

Annars då? Hur mås det med lilla mig. Error. Finns inget svar på den frågan. upp och ner, ner och upp. Bergodalbana, visst, det är kul att åka lite karusell, men just nu hade jag gärna nöjt mig med att åka en lite lugnare variant.

Starta om. Det känns som att det är grundstenen för mig i detta dagsläge. Själva tesen liksom. Börja om, starta om på nytt.
image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0