Allt och inget, inget och allt och så vidare

Cocoocooo

Klev precis ut ur duschen och sitter nu, som vanligt, som en zombie och bara stirrar ut, ut i ingenting...whats wrong with me?

Inget jobb idag, då jag valde att plugga. Massor av svenska uppgifter som ska vara inlämnade på onsdag, inklusive ett prov. Kill me...

Nu ska jag gå och göra i ordning ett STORT glas med saft och plugga. Hud vad länge sen det var jag drack saft. Det ska bli mums!

Ska satsa på att bli klar med alla texter, så har jag hela dagen imorgon på mig att fixa med frågor och filmanalys, samt plugga till provet. Måste hitta lite inspiration. Fick nämligen tillbaka ett prov och en inlämningsuppgift idag. Hur gick det? Behöver jag ens säga det...

nu till köket. Sen plugg. Sen sova. Sen vakna. Sen en ny dag. Hjärtekrossarens dag, typ. Eller som man kan se det; vilken dag som helst. Kärlek är överskattat. Eller ne. Fart ändå. Känns sådär att det finns en egen dag för kärlek. Det borde man väl ha jämt, ändå?

Ajaaa, ska inte dra ut på detta något mer.

Peace brorrrrr

En liten nalle jag fick av min förra kille för 10000 år sedan på alla hjärtans dag, som även utsågs till den sämsta gåvan att ge på alla hjärtans dag på "adam live" idag. Jahapp, jag tycker han är mysig iallafall.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0