allt och inget och dåligt och sämst

Har helt glömt bort bloggen. tyvärr. Har haft så mycket att göra samt tänka på. Allt går bara nedför för mig nu för tiden. Både i skolan och privat. vet inte vad som händer... eller jo, jag vet, men är ingenting jag vill dela med mig av. De närmaste vet vad det gäller och du vet vad det gäller. det handlar om dig.

Sitter nu i pappas rum och skriver på mitt CV. Det går som det går. Har ingen bild att bifoga och texten blir konstig. Orkar inte.

Blir även ingen utgång idag. Inte på humör, ingen vill ut och den som jag skulle behöva träffa ska vara där. Personen vill inte träffa mig. Tror det är bäst att jag stannar hemma. Kanske dra utomlands. Vara för mig själv. då slipper man allt besvär.

Känner att detta blev ett dystert inlägg. Men har helt enkelt inget att skriva. inget roligt iallafall.

Det enda roliga jag skulle kunna dela med mig av är att jag sålt två föräkringar denna vecka. Bättre än innan. ordspråket "efter en uppförsbacke kommer en nedförsbacke" kanske stämmer. Det kanske är på väg på bättringsvägen. Släppa allt och börja om. Börja om, göra rätt. Glömma.

Nu ska jag leta reda på en skaplig bild på lilla mig att infoga i mitt word-dokument. lär få leta ett bra tag.

"lifesucks


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0