gillareeeinteeee

Att söndagen har blivit den nya "måste-plugga-varje-sekund-och-minut-och-timme" dag är det ingen tvivel om. Men vart finns orken? hohohooo?! Det liksom ekar i hjärnan. Inget av det jag läser vill tas in och fastna  hjärnan. det vill liksom inte programeras in. Skulle mer än gärna kunna vara försökskanin genom att bli inmatad med någon slagt smarthets-chip. Då skulle nog internationella ekonomin, som jag har prov på imorgon, gå en aning bättre. fullpott kanske.

Har läst ca 3 sidor typ 5 gånger. Inget vill som sagt fastna. vad ska jag göra? Hur ska man göra för att få in faktan i hjärnan? Vart är min motivering? och vart är den där ansvarsfulla johanna som fanns där för några år sedan? BOOORTAAA. Snälla, vart du nu är, min själ, kom tillbaka. behöver dig.

Det liksom sticks i mina ben och armar och jag kan inte sitta still. Får panik över det här. har nog damp. Måste bannemig ha damp.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0