Världens sämsta dag

Världens sämsta dag. Först vaknar jag tidigare för att jag måste plugga. Sen missade jag bussen. Min väska gick sänder och provet gick sämst. Trött som tusan åker man till flöjten. Kommer hem och en snubbe, som förövrigt bor i Indien, har lagt till mig på fb och kopierar MINA bilder och lägger de i SITT album och säger att det är han som tagit de? För det första, när började indien se ut som sverige? Och mina foton är inte ens i samma "stil" som hans. För det andra, jgslfdöjgakjgaksas. Vart är världen på väg? Jätte kul att han tycker om mina bilder, men vafaaaan, då får han väl fråga eller nått? Blir lack...... byebyeeee, idiot

Nu ska jag skriva klart min psykologiuppsats och lägga mig. Palla världen

MINA FOTON, äckligajääävel

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0