Aldrig ensam

Blir så ledsen. "aldrig ensam" reklamerna är för sorgliga. De är så söta. Tänk på alla stackars människor som är alldeles själva. Mystanter och gubbar. Funderar på att smsa över lite pengar. Vi människor borde börja tänka lite på andra och inte vara så jävla egoistiska som många är. Är inte något dåligt att tänka på andra i mellan åt också...

Till dagen. Skrev inte klart religionen igår, så åkte till skolan. Var helt ok. Sen ringde jag mamma och hon bokade av min ansiktsbehandlingstid. Hostar så mycket så det funkar inte.

Ikväll ska jag iallafall ut, så ska snart tralla hem till pappa, duscha och börja fixa mig lite smått. Sen drar jag till Sofie för lite föris.

Kan bli en bra kväll!

Love you mammi och pappi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0